آموزش انتقال تصویر دوربین مداربسته [آموزش ویدیویی + متنی]

یکی از موضوعاتی که برای خریداران دوربین مداربسته همیشه قابل اهمیت بوده است، وجود قابلیت انتقال تصویر دوربین مداربسته است. بسیار از افراد نیاز دارند که بتوانند تصاویر دوربین مداربسته خود را از راه دور مشاهده کنند و یا در صورت نیاز دوربین مداربسته خود را کنترل کنند.

در این مقاله قصد داریم تا آموزش انتقال تصویر دوربین مداربسته را به صورت جامع و صفر تا صد برای شما عزیزان باز گو کنیم.

انتقال تصویر دوربین مداربسته

به صورت خلاصه می توان گفت که با استفاده از انتقال تصویر دوربین مداربسته، شما می توانید تصاویر خود را بر روی گوشی همراه، تبلت یا لپ تاپ خود، در هر جای دنیا که باشید تماشا کنید؛ قابل به ذکر است که انتقال تصویر دوربین مداربسته در بستر اینترنت صورت می گیرد.

شما با استفاده از انتقال تصویر دوربین مداربسته نه تنها می توانید تصاویر زنده دوربین های خود را به راحتی مشاهده کنید، بلکه می توانید دوربین مداربسته خود را نیز کنترل کنید، برای مثال اگر شما دارای دوربین مداربسته اسپید دام باشید می توانید زاویه دید دوربین خود را تغییر دهید.

آموزش انتقال تصویر دوربین مداربسته

در این بخش قصد داریم تا آموزش انتقال تصویر دوربین مداربسته را بازگو کنیم، بهتر است بدانید که بسته به تکنولوژی ساخت، برند و شکل ظاهری دوربین مداربسته، روند و نحوه انتقال تصویر آن متفاوت خواهد بود، اما جای نگرانی نیست زیرا انتقال تصویر دوربین مداربسته در تمامی موارد بسیار شبیه به هم می باشند.

1- انتخاب نرم افزار مناسب

تمامی برند ها و شرکت هایی که دوربین مداربسته را تولید کرده اند، یک نرم افزار اختصاصی را نیز برای انتقال تصویر دوربین مداربسته خود عرضه کرده اند و شما عزیزان باید بسته به برند دوربین مداربسته خود بهترین نرم افزار انتقال تصویر دوربین مداربسته را انتخاب و نصب کنید.

توجه داشته باشید که علاوه بر برند، نوع دوربین مداربسته نیز بسیار مهم می باشد، برای مثال اگر شما دارای دوربین مداربسته بی سیم هستید، توصیه می کنیم از نرم افزار yyp2p استفاده کنید.

در صورتی که برای انتخاب نرم افزار دوربین مداربسته نیاز به راهنمایی و مشاوره دارید، می توانید با شماره 09303739775 تماس بگیرید.

2- نصب نرم افزار

پس از انتخاب نرم افزار مناسب باید آن را نصب کنید، شما عزیزان می توانید نرم افزار خود را بر روی موبایل، تبلت و یا حتی لپ تاپ خود نصب کنید، پس به هنگام دانلود و نصب نرم افزار دقت کنید که نرم افزار برای چه سیستم عاملی است؛ توجه داشته باشید که ممکن است نرم افزار مورد نیاز شما نسخه ویندوز را نداشته باشد اما باز هم جای نگرانی نیست زیرا با نصب یک نرم افزار شبیه ساز اندروید (نرم افزار بلواستکس) بر روی سیستم عامل ویندوز خود می توانید انتقال تصویر دوربین مداربسته خود را بر روی لپ تاپ خود انجام دهید.

برای دانلود و نصب نرم افزار دوربین مداربسته خود می توانید وارد لینک زیر بشوید و پس از انتخاب نرم افزار خود بر روی دکمه دانلود کلیک کنید:

نرم افزار دوربین مداربسته

3- اتصال دوربین مداربسته به نرم افزار

پس از انیکه نرم افزار انتقال تصویر خود را نصب کنید، الان تنها باید دوربین مداربسته خود را به نرم افزار متصل کنید، این مرحله ممکن است برای افرادی بسیار سخت و پیچیده باشد، به همین علت می توانید ویدیو زیر را مشاهده کنید، در این ویدیو اتصال دوربین مداربسته به نرم افزار انتقال تصویر با دو روش مختلف انجام می شود.

همانطور که در ویدیو نیز مشاهده کردید، برای اتصال دوربین مداربسته به نرم افزار می توانید از دو روش مختلف استفاده کنید:

  • در روش اول با اسکن کردن QR CODE موجود بر روی بدنه دوربین مداربسته، نرم افزار به صورت خودکار دوربین مداربسته را شناسایی می کند و به آن متصل می شود.
  • در روش دوم شما عزیزان باید به صورت دستی آی پی دوربین را وارد نرم افزار کنید تا دوربین مداربسته به نرم افزار متصل شود.

4- مشاهده تصاویر

کار تمام شده است، شما نرم افزار مورد نظر خود را انتخاب و نصب کردید و در مرحله بعد دوربین مداربسته خود را به نرم افزار متصل کرده اید، حال شما عزیزان می توانید تصاویر دوربین مداربسته خود را در هر جای دنیا که باشید تماشا کنید و یا دوربین مداربسته خود را از راه دور کنترل کنید.

نکته: توجه داشته باشید که انتقال تصویر دوربین مداربسته در بستر اینترنت انجام می شود و شما عزیزان باید مراقب حجم مصرفی اینترنت خود باشید، توصیه می کنیم که مقاله مصرف اینترنت دوربین مداربسته چقدر است؟ را مطالعه کنید.

همانطور که در ویدیو نیز مشاهده کردید، برای اتصال دوربین مداربسته به نرم افزار می توانید از دو روش مختلف استفاده کنید:

جلوگیری از هک دوربین مداربسته

  • نام کاربری و پسورد قوی را برای نرم افزار انتقال تصویر خود بسازید.
  • نام کاربری و پسورد دستگاه ضبط خود را از حالت پیش فرض تغییر دهید.
  • برای هر کابر یک اکانت کاربری مجزا با دسترسی خاص بسازید.
  • و…

در این بخش تنها 3 روش ساده را برای افزایش امنیت دوربین مداربسته بازگو کردیم، جهت مطالعه بیشتر، می توانید مقاله جلوگیری از هک دوربین مداربسته را مطالعه کنید.

کلام آخر

در این مقاله تلاش کردیم تا به صورت جامع آموزش انتقال تصویر دوربین مداربسته را بازگو کنیم.

اگر در روند انتقال تصویر دوربین مداربسته به مشکل خورده اید، می توانید برامون کامنت بذارید و یا با کارشناسان ایمن موج ثامن تماس بگیرید.

2 دیدگاه در “آموزش انتقال تصویر دوربین مداربسته [آموزش ویدیویی + متنی]

  1. هامون پرهیزگار گفت:

    باسلام نرم افزار XVRVIEWرابروی موبایل نصب کردم یوزر وپسورد هم زدم البته پسوردی که برای دستگاهxvr تعریف کردم از درگاه لوکال وارد میشم زمانی که لایف روباز میکنم coonect fail مینویسه .جندروزه هرکاری میکنم وصل نمیشه لطفا راهنمایی بفرمایید

    1. ایمن موج ثامن گفت:

      با سلام و احترام، لطفا با تیم پشتیبانی ایمن موج ثامن تماس بگیرید تا راهنماییتون کنیم.
      09303739775

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *