نصب دوربین مداربسته در پارکینگ

نصب دوربین مداربسته در پارکینگ ها

نصب دوربین مداربسته در پارکینگ ها باعث می شود تعداد حوادثی همچون تصادفات، سرقت از خودرو، پرداخت نکردن قبوض پارکینگ و باقی حوادث به حداقل برسد.

ما در این مقاله قصد داریم درباره نصب دوربین مداربسته در پارکینگ ها صحبت کنیم و بگوییم که چه مزایا و معایبی دارد، دوربین مداربسته باید در چه مکانی نصب شود، دوربین مداربسته باید چه ویژگی ها و قابلیتی داشته باشد و…

1- جلوگیری از سرقت خودرو:

 علاوه به خودرو سارقین می توانند لوازم موجود درون اتومبیل ها را نیز به سرقت برسانند. شما می توانید با نصب دوربین مداربسته در پارکینگ احساس امنیت برای خود و مشتریان به فراهم آوردید و همچنین احساس ترس را درون سارق به وجود آورید و باعث جلوگیری از سرقت خودرو شوید.

 

2- مدارک و شواهد:

با ضبط تصاویر پارکینگ ها شما می توانید سند و مدارکی برای حرف خود داشته باشید و به عبارتی دیگر می توانید از تصاویر ضبط شده به عنوان مدرک استفاده کنید.

 

3- جلوگیری از وقوع جرم:

با نصب دوربین مداربسته در پارکینگ ها، شما می توانید میزان وقوع جرم را کاهش یابید.

 

4- شناسایی کردن افراد خلاف کار:

شما در صورت استفاده از دوربین مداربسته در پارکینگ ها، می توانید تمامی تصاویر را ضبط کنید و در صورت وقوع جرم فرد خرابکار را شناسایی کنید و شواهد لازم را ثبت کنید.

معایب نصب دوربین مداربسته در پارکینگ ها

به صورت کلی نصب دوربین مداربسته در پارکینگ ها معایب خاصی ندارد اما دو نکته کلی وجود دارد.

1- در صورتی که برق شما به هر دلیلی قطع شود دوربین های شما نیز از خاموش می شوند و دیگر تصاویر را ضبط نمی کنند.

2- افراد خراب کار می توانند با خراب کردن دوربین های مداربسته از ضبط تصاویر جلوگیری کنند.

مکان مناسب نصب دوربین مداربسته در پارکینگ

در پارکینگ ها 3 محل اصلی برای نصب دوربین مداربسته وجود دارد:

1-در ورودی پارکینگ

2- در خروجی پارکینگ

3-طبقات پارکینگ
البته این مکان ها کاملا بستگی نوع پارکینگ شما دارد، شما باید دوربین ها را جوری نصب کنید که تصاویر تمام نقاط پارکینگ ضبط شود. همچنین در صورت وجود اتاق نگهبان بایست در آن مکان نیز دوربین مداربسته نصب شود.

مکان مناسب نصب دوربین مداربسته در پارکینگ

ویژگی های مورد نیاز دوربین مداربسته مناسب پارکینگ

1-دید در شب:

اکثر پارکینگ های عمومی سر پوشیده هستند و همچنین به صورت شبانه روزی کار می کنند. به همین دلیل بهتر است دوربین مداربسته دارای قابلیت دید در شب باشند تا در هنگام شب نیز کیفیت تصاویر ضبط شده بسیار بالا باشد.

 

2- کیفیت تصاویر:

دوربین هایی که در پارکینگ ها نصب می شوند باید قابلیت خواندن پلاک و همچنین تشخیص چهره باشند و به همین دلیل دوربین مداربسته استفاده شده در پارکینگ ها باید از کیفیت تصویری بالایی برخورد دار باشند.

 

3- قابلیت ضد آب:

اگر برخی از دوربین های شما در فضای باز نصب شوند، بهتر است یک دوربین مداربسته ضد آب نصب کنید تا در آب و هوای نا متعادل مشکلی برای تصاویر ضبط شده به وجود نیاید.

 

4- تکنولوژی شمارش افراد:

شما می توانید در صورت نیاز از تکنولوژی شمارش افراد استفاده کنید. تا به راحتی از تعداد خودرویی که وارد پارکینگ می شوند مطلع شوید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *