بهترین برندهای دوربین مداربسته

ما در این مقاله قصد داریم 5 تا از بهترین برندهای دوربین مداربسته را به شما معرفی کنیم.

دوربین مداربسته درحال حاضر نقش مهمی در تامین امنیت محل کار و محل سکونت مردمان سراسر جهان را به عهده دارد. انتخاب دوربین مداربسته مناسب از میان برند های مختلف به دلیل ویژگی های گوناگون و همچنین قیمت هایی در رنج های بسیار متفاوت کار سختی است.

اگر قصد خرید دوربین مداربسته برای محل کار و محل سکونت خود را دارید ما برای شما اصلی ترین ترین فاکتور ها و همچنین برترین برندهای تولید کننده این محصولات را معرفی کرده ایم.

همچنین شما میتوانید برای مشاوره ی رایگان در این زمینه با ما تماس بگیرید.

HICVISION
میزان فروش: 4.624.1 میلیون دلار

برند هایک ویژن یکی از برند های تولیدکننده دوربین مداربسته است که فعالیت خود را از سال 2001 _1380 در حوزه ی سیستم های حفاظتی امنیتی در شهر هانگژو چین آغاز کرد.

برند هایک ویژن در حال حاضر با بیش از 13000 نیروی کار و همچنین حدود 4000 نیرو در بخش تحقیق و توسعه، دارنده ی عنوان بزرگ ترین تیم تحقیق و توسعه میان برند های حوزه ی سیستم های حفاظتی امنیتی و بخصوص دوربین مداربسته است.

یکی از عوامل موفقیت دوربین مداربسته هایک ویژن این است که همواره درحال توسعه محصولات خود از طریق نوآوری و خلاقیت است.

محصولات برند هایک ویژن تا کنون در بیش از 100 کشور در سراسر دنیا به فروش رسیده است و در اکثر نقاط دنیا روسیه، هلند، آمریکا، ایران، هنگ کنگ، دبی و…. دارای نمایندگی های فروش به صورت مستقیم است.

2- داهوا (Dahua)

dahua
میزان فروش: 2.022.6 میلیون دلار

شرکت داهوا فعالیت خود را در سال 2001 – 1380 در چین به عنوان تولید کننده ی تجهیزات دوربین مداربسته آغاز کرد و اکنون با نام تجاری dahua security شناخته میشود.

تیم تحقیق و توسعه داهوا در همان سال نخستین یعنی 2001 – 1380 موفق شد اولین دستگاه ضبط کننده دیجیتال را در چین با هشت کانال تولید و پخش کند.

شرکت داهوا دارای 11 هزار نیروی کار به صورت مستقیم در 160 کشور دنیا است. همچنین 35 شرکت دیگر نیز در قاره های مختلف به عنوان زیر مجموعه داهوا در حال فعالیت هستند.

این برند به سبب داشتن کیفیت بالا و قیمت مناسب آن نسبت به تولید کننده های دیگر سیستم های حفاظتی امنیتی جزو شناخته شده ترین برند ها در این زمینه است.

این برند در ایران با گارانتی اصلی فراگستر ، ایران داهوا و سپاهان داهوا شناخته می شود.

برند داهوا دارای تکنولوژی تخصصی HDCVI می باشد که از طریق این تکنولوژی امکان انتقال تصویر با کابل کواکسیال برای فاصله های بالای 100 متر بدون ایجاد هیچ نویزی می باشد.

همچنین این برند دارای دوربین مدار بسته تحت شبکه (IP) و دستگاه های NVR می باشد که دوربین های اسپید دام حرارتی کاربرد مرزبانی زیادی دارد.

هم اکنون این برند با توجه به نیاز مشتری ها برای انجام پروژه های مختلف امنیتی طیف گسترده ای از محصولات را تولید میکند.

یکی از مهم ترین دلایلی که این برند توانسته فروش گسترده ای را در سراسر جهان داشته باشد ، قیمت مناسب محصولات این برند نسبت به دیگر برند های موجود می باشد.

دوربین مداربسته داهوا توانسته چندین سال به انتخاب سازمان های بین المللی و نشریات معتبر ، مقام بالاترین رتبه ی فروش را به خود اختصاص دهد.

3- یونی ویو (Uniview)

میزان فروش: 1.825 میلیون دلار

 برند یونی ویوهم اکنون دارنده بیش از 4000 کارمند است و همچنین این شرکت دارای دپارتمان تحقیق و توسعه (R&D) بسیار فعال در شهرهای هانگزو و شنزن می باشد؛ این تیم تحقیق و توسعه تا به حال بیش از 900 اختراع ثبت کرده و در حال حاضر نیز در هر هفته حدود 3 اختراع جدید ثبت می کند.

 

یونی ویو از تولید کنندگان و برند های معتبر حوزه ی دوربین مداربسته و سیستم حفاظتی امنیتی است که فعالیت خود را از سال 2011 – 1390 آغاز کرد.

برند یونی ویو پیشرو در صنعت ip بوده و اولین برندی است که دوربین مداربسته IP را روانه بازار کرد.

یونی ویو برندی قَدَر در زمینه ی دوربین مداربسته IP است.

 

در حال حاضر بازار، Uniview را به عنوان شرکتی با تولید محصولات کیفیت بالا و حرفه ای شناسایی میکند.

4- سامسونگ (SAMSUNG)

cctv SAMSUNG
میزان فروش: نامشخص

قطعا همه ی ما تا حدی با برند سامسونگ آشناییت داریم؛ اما احتمالا با دوربین مداربسته سامسونگ خیر!

یکی از دلایل فروش بالای دوربین مداربسته با برند سامسونگ شهرت این برند بخاطر  دیگر زمینه های تولیدیش هست.

در ماه دسامبر سال 2014 میلادی سامسونگ تکوین توسط هنوها خریداری شد.

از آن به بعد برند هنوها توانست دوربین مداربسته خود را با رند سامسونگ روانه بازار کند.

با توجه بر قرارداد این دو شرکت مبنی بر اینکه شرکت هانوها تا نوامبر 2015 میتواند دوربین های مداربسته خود را با اسم سامسونگ در بازار پخش کند، اما هنوز هم دوربین مداربسته سامسونگ در بازار به فروش میرسد.

 

تعداد اندکی از دوربین های مداربسته سامسونگ در بازار باقی مانده است و از اشکال های اصلی این برند ناموجود بودن آن در بازار است.

در انتهای سال 2017 میلادی دوربین مداربسته سامسونگ توانست در بازار آمریکا بیشترین فروش را داشته باشد و در کشور های اروپایی هم مشابه همچنین نتیجه ای بود.

دوربین مداربسته برند سامسونگ به دلیل داشتن کیفیت بالا و همچنین دید در شب بسیار قوی توانسته بخش بزرگی از بازار دوربین مداربسته را در اختیار خود بگیرد.

دوربین مداربسته سامسونگ توانست جزو اولین برند هایی باشد که به استاندارد های آی پی 67 و آی پی 66 دست پیدا کند که به واسطه آن مشتریان فراوانی را جذب خود کرد.

 

از ضعف برند سامسونگ در صنعت دوربین مداربسته میتوان بخ کمبود موجودی و البته قیمت بالای آن اشاره کرد.

5- سونی (SONY)

cctv sony
میزان فروش: نامشخص

برند سونی یکی از قوی ترین دوربین های مداربسته این صنعت در حال حاضر است.

لنز های تولید شده توسط سونی در حال حاضر بخش عمده ای از بازار NO NAME ( بدون برند ) را در اختیار خود دارد.

 

این لنز های کیفیت بسیار بالایی نسبت به دیگر لنز های موجود در بازار را دارند، این لنز ها برخلاف دیگر لنز های از افت کیفیت و تغییر رنگ کمتری برخوردار هستند.

2 دیدگاه در “بهترین برندهای دوربین مداربسته

  1. علی رضایی گفت:

    خیلی ممنون از مطلب کاملتون

    1. ایمن موج ثامن گفت:

      جلب رضایت شما باعث افتخار ما هستش.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *