نحوه انتخاب دوربین مداربسته مناسب (5 معیار اصلی که نمی دانید)

در زمان خرید دوربین مداربسته احتمالا سوالاتی از قبیل بهترین برند کدام است؟، چه نوع دوربینی مناسب است؟و… برای شما پیش آید؛ گروه ایمن موج ثامن با هدف رفع سوالات شما در انتخاب بهترین دوربین مداربسته این مطلب را برای شما فراهم کرده است.

چه دوربینی بخرم؟

معیار های انتخاب دوربین مداربسته مناسب

انتخاب دوربین مداربسته از بین مجموعه گسترده ای از برند های مختلف با مشخصات و قیمت متفاوت در بازار می تواند کار دشواری باشد، شما باید مشخص کنید که کدام دوربین برای محیط منزل یا محل کسب و کار شما مناسب است، برای اینکه با نحوه انتخاب دوربین مداربسته مناسب آشنا شوید و اطلاعات بیشتری در این زمینه کسب کنید، معیار های اصلی را که در ادامه مطلب ذکر شده است با دقت مطالعه کنید.

انتخاب برند دوربین مداربسته

همانطور که می دانید در زمینه دوربین مداربسته برند ها و کمپانی های معتبر و به نامی از جمله دوربین مداربسته سامسونگ، دوربین مداربسته سونی، دوربین مداربسته داهوا و دوربین مداربسته هایک ویژن وجود دارند، سعی کنید از برند های استفاده کنید که گارانتی و خدمات پس از فروش داشته باشد ، که ما به شما برند داهوا، هایک ویژن و برند برایتون را پیشنهاد می دهیم.

انتخاب تکنولوژی ساخت دوربین مداربسته

بعد از انتخاب برند به مرحله انتخاب نوع تکنولوژی دوربین می رسیم، دوربین مداربسته در تکنولوژی های تحت شبکه و آنالوگ ارائه می شوند.

دوربین مداربسته تحت شبکه

دوربین مداربسته IP با استفاده از شبکه محلی و اینترنت کار می کند، و فایل های ضبط شده را از با استفاده از استاندارد شبکه فشرده می کند، و همچنین اطلاعات را از طریق کابل منتقل می کند، و در آخر برای ضبط به دستگاه NVR  نیاز دارد.

مزایا دوربین تحت شبکه
  •  عدم نیاز به کابل کواکسیال
  • کیفیت بالای تصویر 
  • عدم محدودیت تعداد دوربین ها
  • کنترل از راه دور
معایب دوربین تحت شبکه
  • قیمت بالا
  • فضای ذخیره سازی بالا
  • امنیت

دوربین مداربسته آنالوگ

دوربین مداربسته آنالوگ از تکنولوژی های قدیمی دوربین مداربسته می باشد، این دوربین با استفاده ار امواج آنالوگ کار می کند و برای ضبط به دستگاه DVR نیاز دارد، همچنین کیفیت صدا و تصویر ویدیو های ضبط شده بستگی به امواج آنالوگ دارند.

مزایا دوربین آنالوگ
  • آسان بودن نصب 
  • تنوع بالا
  • قیمت پایین
معایب دوربین آنالوگ
  • کیفیت پایین تصویر
  • هزینه زیاد سیم کشی

مکان نصب دوربین مداربسته

بعد از بررسی نوع تکنولوژی دوربین مداربسته می رسیم به مکان نصب دوربین، شما با توجه به نوع نیاز خود و اینکه در فضای بیرونی می خواهید دوربین مداربسته را نصب کنید یا در فضای داخل خانه یک دوربین را انتخاب می کنید که در ادامه مدل های دوربین مداربسته را برایتان بازگو کرده ایم.

مدل دوربین مداربسته

بعد از انتخاب نوع تکنولوژی و مشخص شدن مکان نصب دوربین، می رسیم به انتخاب مدل دوربین مداربسته، دوربین های مداربسته در مدل های مختلفی ارائه می شوند که بستگی به نوع نیاز شما دارند؛این مدل های شامل موارد زیر می باشد:

  1. دوربین مداربسته دام
  2. دوربین مداربسته اسپید دام
  3.  دوربین مداربسته بولت
  4. دوربین مداربسته چشم ماهی

بودجه مالی

حال که تمام موارد زیر را انتخاب کرده اید به قیمت دوربین مداربسته می رسید، شما می توانید با مشاورین ما تماس حاصل فرمایید، که با توجه به بودجه مالی که در اختیار دارید، در انتخاب بهترین دوربین مداربسته شما را راهنمایی کنند.

2 دیدگاه در “نحوه انتخاب دوربین مداربسته مناسب (5 معیار اصلی که نمی دانید)

  1. نعمتی گفت:

    بسیار عالی

    1. ایمن موج ثامن گفت:

      سپاس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *