دوربین مداربسته وارم لایت چیست؟

دوربین مداربسته وارم لایت

دوربین مداربسته وارم لایت چگونه به وجود آمد؟ در ابتدا دوربین های مداربسته فاقد دید در شب بودند، رفته رفته دوربین ها با استفاده از LED های مادون قرمز دارای دید در شب شدند. اما این دید در شب ها سیاه و سفید بودند و از کیفیت خوبی برخور دار نبودند؛ با توجه به این اوضاع شرکت های بزرگی که در طراحی و تولید دوربین مداربسته فعالیت می کردنند؛ دوربین های مداربسته وارم لایت یا تمام رنگی را وارد بازار کردند.

 

در واقع واژه Warm Light به معنای نور گرم است، این عبارت در اصل به طیف های نور مرئی اشاره می کند. این نور برای چشم انسان قابل رویت نیست، اما با استفاده از همین نور انسان قادر به دیدن اشیا اطراف خود است.

دوربین های مداربسته که دارای قابلیت وارم لایت هستند. از تکنولوژی خاصی استفاده می کنند که با استفاده از این تکنولوژی دوربین قادر است به صورت هم زمان نور محیط را کاهش دهد و همچنین با پرژکتورهای نور مرئی محیط را دوباره روشن می کنند، این روش نه تنها افت کیفیت تصویر را به همراه ندارد بلکه باعث می شود نور تصاویر تنظیم شوند و کیفیت تصاویر نیز بالا رود.

تکنولوژی وارم لایت

در واقع دو تکنولوژی دوربین مداربسته استارلایت و دوربین مداربسته وارم لایت شبیه به هم هستند اما تفاوت هایی بین این دو وجود دارد. که در آینده مقاله ای جدا گونه در این باره منتظر خواهیم کرد.

مزایای دوربین مداربسته وارم لایت

دوربین های وارم لایت همانطور که بالاتر نیز گفتیم به شما این قابلیت را می دهد که تصاویر را در شب به صورت رنگی داشته باشید. در تصویر زیر نیز می توانید تفاوت دوربین مداربسته معمولی و دوربین مداربسته وارم لایت را ببینید.

تفاوت دوربین مداربسته وار لایت و دوریبن مداربسته معمولی

معایب دوربین مداربسته وارم لایت

دوربین مداربسته وارم لایت با استفاده از LED های خود نور طبیعی را پرتاب می کنند و محیط را با نور طبیعی روشن می کنند. به همین دلیل شما نمی توانید دوربین های وارم لایت را در هر مکانی نصب کنید. برای مثال بهتر است این دوربین ها را در اتاق خواب و یا در کل در فضاهای بسته نصب کنید.

همچنین در مکان هایی که دوربین مداربسته قابل رویت باشد نیز توصیه نمی شود.

خرید دوربین مداربسته وارم لایت

شما باید قبل از خرید دوربین مداربسته، نیاز خود را از دوربین مداربسته بدانید و با توجه به آن بهترین و مناسب ترین دوربین را برای خود انتخاب و خریداری کنید. شما می توانید جهت گرفتن مشاوره رایگان درباره خرید دوربین مداربسته وارم لایت با شماره تلفن 09303739775 تماس حاصل فرمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *