تست دوربین مداربسته ضد آب برند فالکن

برند فالکن تحت لیسانس فیکتو آلمان
جهت مشاهده ی محصولات روی لینک های زیر کلیک کنید.

دوربین مداربسته ضد آب چیست؟

دوربین هایی که مخصوص نصب در فضای باز هستند به شیوه ای طراحی و تولید می شوند که توانایی این را داشته باشند که در برابر نفوذ آب و گرد و غبار مقاومت داشته باشند و آسیبی به دوربین وارد نشود.

دوربین مدار بسته ضد آب در مدل های مختلفی دام و بالت و در دو نوع IP و آنالوگ تولید می شوند. بعضی از این دوربین ها همچنین دارای ویژگی های دیگری از جمله ضد خرابکاری، امکان دید در شب و لنزهای متغیر هستند.

لازم به ذکر است که نمی توان دوربین مداربسته ضد آب را در آب شناور کرد چون این نوع از دوربین های مدار بسته معمولا دارای استاندارد های IP66 و نهایتا  IP67 هستند. البته اگر این دوربین ها را  در آب پر فشار قرار دهید آسیبی به آن ها وارد نمیشود، اما اگر که دوربین را در آب شناور سازید احتمال این وجود دارد که از کار خواهد افتد.

در مورد دوربین مدار بسته ضد آب با استاندارد IP67 نیز میتوان به صورت موقت دوربین را در آب شناور کرد.

تست ضد آب دوربین مداربسته چگونه کار می کند؟

استاندارد IP تست های مرتبط به خود را دارد که با به صورت کامل برابر با قوانین تعیین شده صورت می گیرد. از آنجایی که دوربین های مداربسته اکثرا دارای استاندارد IP66 هستند که برای آزمایش آنها پس از پوشاندن بخش پشتی دوربین با پمپ های فشار قوی از جهات انواع آب را برای مدتی معین به سمت دوربین می پاشند و اجرای این آزمایش نباید مشکلی در عملکرد دوربین ایجاد کند.

امیدوار هستیم این مقاله برای شما مفید بوده باشد – ایمن موج ثامن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *