تشخیص چهره دوربین مداربسته

تشخیص چهره

تشخیص چهره دوربین مداربسته نوعی فناوری جدید است که در دوربین مداربسته تحت شبکه وجود دارد. به دلیل وجود قابلیت های پردازش تصویری VCA که مخفف Video Content Analytics می باشد، در دوربین های تحت شبکه توانایی تشخیص چهره دوربین مداربسته افراد را به ما می دهند، و با استفاده از الگوریتم های استفاده شده می توان چهره افراد در زاویه های مختلف تشخیص داد.

عملکرد این الگوریتم ها بر اساس اجزای صورت مانند چشم، بینی، ابرو، دهان و.. است. این نوع دوربین ها قابلیت این را دارند تا زاویه های 45 درجه صورت را از روبرو تشخیص دهد. بعد از انجام عملیات مورد نیاز چهره افراد به صورت خودکار ضبط می شوند و هر زمان که به آن نیاز داشتید می توانید از آن ها استفاده کنید.

 تکنولوژی تشخیص چهره دوربین مداربسته فقط برای مکان های خاص و بسیار مهم و شلوغ که امنیت در آن بسیار مهم و با ارزش می باشد کاربرد دارند، مکان هایی مانند ترمینال ها، بانک ها، اتاق مدیریت، اتاق کنترل، مکان های دولتی و… مناسب می باشد.

مزایای تکنولوژی تشخیص چهره دوربین مداربسته

جمع آوری شواهد: دوربین مداربسته تشخیص چهره کمک زیادی به شما برای تشخیص چهره و جمع آوری اطلاعات می کنند. اگر در کار خود اختلاف نظر و یا مشکلاتی دارید، بهتر است از این دوربین ها استفاده کنید تا بتوانید مدرک کافی برای مشاهده اتفاقاتی که رخ داده است داشته باشید.

 

جلوگیری از وقوع جرم: همه انواع سیستم های نظارتی می توانند به جلوگیری از وقوع جرم و جنایت کمک کنند. اما دوربین های تشخیص چهره در این زمینه بسیار بهتر عمل می کنند. زیرا مجرمان از ترس آنکه چهره شان تشخیص داده شود ترسیده و کمتر مرتکب جر می شود.

 

نظارت بهتر بر فعالیت ها و رخدادها: فعالیت و رخداد های زیادی وجود دارند که روزانه در یک ساختمان اتفاق می افتد. زمانی که سیستم نظارت خود را با دوربین های تشخیص چهره استفاده می کنید می توانید نظارت بهتری بر فعالیت افراد داشته باشید.

تشخیص چهره

نصب دوربین مداربسته تشخیص چهره

برای نصب این نوع دوربین ها بهتر است در ارتفاع مناسبی دوربین مداربسته را نصب کنید، تا بتواند صورت تمامی افراد را با هر قدی به راحتی شناسایی کند. به همین علت شما می توانید دو تا دوربین تشخیص چهره در دو ارتفاع مختلف نصب کنید، تا تمامی افراد را با هر قدی را بتوانید به راحتی شناسایی کنید. برای اطلاعات بیشتر نصب این نوع دوربین ها می توانید با کارشناسان با تماس بگیرید.

نرم افزار مورد نیاز تشخیص چهره

شما می توانید برای تشخیص چهره بهتر از نرم افزار های مختلفی که موجود است استفاده کنید. این نرم افزار ها به شما در فهم و آنالیز هوشمند محتوای ویدیویی و تصویری کمک زیادی می کند. این نرم افزار ها بر اساس آخرین تکنیک های هوش مصنوعی و یادگیری عمیق می پردازد.

قیمت دوربین مداربسته تشخیص چهره

در خصوص قیمت دوربین تشخیص چهره عوامل زیادی در قیمت آن ها تاثیر گذار است، اما باید در هنگام خرید دوربین تشخیص چهره کیفیت کالا را مدنظر بگیرید.

جهت گرفتن مشاوره رایگان درباره دوربین تشخیص چهره با ما تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *