مکان نصب دستگاه ضبط دوربین مداربسته

مکان نصب دستگاه ضبط دوربین مداربسته

پیدا کردن مکان نصب دستگاه ضبط دوربین مداربسته بسیار مهم می باشد. در نصب دوربین مداربسته شما باید دوربین ها را طوری نصب کنید که دوربین ها هیچ نقطه کوری نداشته باشند و تمامی محل های مورد نظر شما را پوشش دهند، اما نصب دستگاه ضبط نیز از اهمیت بالایی برخور دار است، زیرا باید دستگاه را جایی نصب کنید که دور از دید افراد خرابکار باشد تا نتوانند با آسیب زدن به دستگاه ضبط دوربین مداربسته تصاویر ضبط شده را نابود و خسارات جبران ناپذیری به شما بزنند.

اگر شما دستگاه ضبط خود را در مکان های ذکر شده نصب کنید، دیگر لازم نیست هیچ نگرانی برای نابود شدن دستگاه ضبط توسط افراد خرابکار باشید.

 

  1. گذاشتن دستگاه ضبط دورن باکس های قفل دار.
  2. نصب دستگاه ضبط در سقف یا در اتفاع زیاد.
  3. اگر دیوار یا سقف شما کاذب است می توانید دستگاه ضبط را درون دیوار و سقف مخفی کنید.
  4. مخفی کردن دستگاه ضبط در کمد یا قفسه کتاب و…

شما می توانید دستگاه ضبط خود را درون باکس های قفل دار نصب کنید تا دسترسی افراد خرابکار به دستگاه ضبط سخت شود. البته این نکته نیز وجود دارد که بهتر است باکس قفل دار را در ارتفاع بالا نصب کنید تا افراد خرابکار نتوانند به آن ها دسترسی داشته باشند.

نصب دستگاه ضبط در باکس های قفل دار

نصب دستگاه ضبط در سقف یا در اتفاع زیاد

این روش یکی از امن ترین روش ها برای پنهان کردن دستگاه ضبط می باشد زیرا تحت هیچ شرایطی افراد خرابکار نمی توانند به دستگاه ضبط شما دسترسی داشته باشند. اما استفاده از این روش دارای یک سری معایب نیز هست برای مثال کابل کشی دوربین مداربسته بسیار سخت و گران می شود و همچنین در صورت نیاز به دسترسی به اطلاعات دستگاه ضبط بایست از نردبان استفاده کنید.

نصب دستگاه ضبط در سقف یا دیوار کاذب

یکی دیگر از مکان های مناسب نصب دستگاه ضبط، مخفی کردن آن در سقف یا دیوار کاذب می باشد. شما همچنین می توانید بعد از مخفی کردن دستگاه ضبط خود آن را با استفاده از وسایل تزیینی پنهان کنید.

نصب دستگاه ضبط در کمد یا قفسه کتاب

اگر سیستم حفاظتی دوربین مداربسته خود را در منزل نصب می کنید می توانید با استفاده از کمد و یا قفسه کتاب دستگاه ضبط خود را پنهان کنید و سپس با اسفاده از وسایل تزیینی دور آن را بپوشانید تا دیگر در معرض دید نباشد.

نکات نصب دستگاه ضبط دوربین مداربسته

مهم نیست که شما دستگاه ضبط خود را در کجا نصب می کنید، شاید امکان استفاده از موارد بالا برای شما فراهم نباشد.
اما بهتر است از نکات زیر برای نصب دستگاه ضبط خود استفاده کنید:

  • در میدان دید افراد نباشد
  • بهتر است دارای محافظ یا باکس قفل دار باشد
  • برای داشتن کابل کشی بهتر نزدیک به دوربین ها باشد
  • دارای رفت و آمد زیادی نباشد
  • دستگاه شما نیز باید از تهویه مناسب برخور دار باشد

محل درست قرار گیری دستگاه ضبط دوربین مداربسته

تمامی نکات ممکن برای نصب و محل قرار گیری دستگاه ضبط دوربین مداربسته را برسی کردیم، اما حالا قصد داریم به طور کلی بهترین مکان های نصب دستگاه ضبط را نام ببریم.

بهترین محل نصب دستگاه ضبط در ساختمان ها: داخل اتاقک آسانسور، اتاق نگهبانی، انباری و یا واحد مدیریت ساختمان از بهترین و محبوب ترین مکان های نصب دستگاه ضبط می باشد.

 

بهترین محل نصب دستگاه ضبط در مغازه ها: دستگاه ضبط را می توانید بنا به حساسیت یا اهمیت در زیر پیشخوان نصب کنید یا از باکس توکار برای پنهان سازی دستگاه ضبط خود استفاده کنید.

 

بهترین محل نصب دستگاه ضبط در شرکت ها: اصولا دستگاه ضبط در شرکت ها درون رک دوربین و یا داخل اتاق نگهبانی و یا همچنین داخل اتاق مدیریت قرار می گیرد.

دستگاه ضبط XVR دوربین مداربسته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *