انواع دزدگیر اماکن

حتما زمانی که قصد خرید دزدگیر اماکن را داشته اید به انواع دزدگیر اماکن بر خورده اید، و برایتان سوال شده که انواع دزدگیر اماکن چیست؟ هر کدام چه کاربرد و مزایایی دارد؟ با ایمن موج ثامن در ادامه این مقاله همراه باشید تا به تمام سوالات شما در رابطه با انواع دزدگیر اماکن پاسخ دهیم.

قبل از این که بخواهیم انواع دزدگیر اماکن رو براتون بازگو کنیم، بهتره که اجزای تشکیل دهنده دزدگیر اماکن رو بشناسید.

همانطور که می دانید دزدگیر وسیله ای می باشد برای شناسایی و جلوگیری از ورود افراد خرابکار به ساختمان، سازمان، شرکت و… شما، امروزه با بیشتر شدن سرقت ها علاقه مردم برای نصب دزدگیر اماکن زیاده شده است، اما دقیق نمی دانند که بهتر است چه نوع دزدگیری را نصب کنند و انواع دزدگیر اماکن رو نمی شناسند.

دزدگیر اماکن آژیری

یکی از ساده ترین و ارزان ترین انواع دزدگیر اماکن می باشد، دزدگیر های آژیری تنها قادر هستند تا حرکات افراد خرابکار را با استفاده از چشمی هایی که دارند شناسایی کنند و آژیر خود را به صدا در بیاروند که در نتیجه این امر، همسایه ها از وجود خطر مطلع می شوند و همچنین فرد خرابکار به علت صدای بلند آژیر خواهد ترسید و فرار می کند.
قابل به ذکر می باشد که این نوع از دزدگیر ها در بازار بسیار کم هستند و تولید آنها به نوعی قطع شده است.

مزایای دزدگیر اماکن آژیری

  • کارایی ساده و راحت
  • قیمت به صرفه و ارزان

معایب دزدگیر اماکن آژیری

  • عدم کنترل از راه دور
  • نداشتن نرم افزار مخصوص
  • عدم قابلیت تماس و شماره گیری
دزدگیر آژیری

دزدگیر اماکن تلفن کننده آژیری

یکی دیگر از انواع دزدگیر اماکن، دزدگیر اماکن تلفن کننده آژیری می باشد، که در واقع این نوع دزدگیر ها، نسل پیشرفته دزدگیر آژیری می باشند؛ این دزدگیر ها قادر خواهند بود تا علاوه بر روشن کردن آژیر به هنگام شناسایی خطر، به شماره تلفن هایی که از قبل در دزدگیر ثبت شده است نیز تماس بگیرد و افراد را از وجود خطر با خبر سازد.

مزایای دزدگیر اماکن تلفن کننده آژیری

  • قیمت به صرفه و ارزان
  • دارای قابلیت تماس و شماره گیری
  • کارایی ساده و راحت

معایب دزدگیر اماکن تلفن کننده آژیری

  • قطع شدن دزدگیر در صورت قطعی خط تلفن
  • عدم کنترل از راه دور

دزدگیر اماکن سیم کارتی

یکی از جدید ترین و بروز ترین انواع دزدگیر اماکن، دزدگیر اماکن سیم کارتی می باشد. همانطور که از اسم این دزدگیر نیز مشخص است، این دزدگیر ها با استفاده از سیم کارت، قادر خواهند بود تا در هنگام خطر به شماره هایی که از قبل درون دزدگیر ثبت شده اند، پیامک ارسال کند و یا زنگ بزند.
دزدگیر آنیک یکی از برند هایی می باشد که دارای دزدگیر اماکن سیم کارتی با کیفیت و خوبی می باشد، در صورتی که می خواهید دزدگیر اماکن سیم کارتی را خریداری کنید، پیشنهاد ما دزدگیر آنیک می باشد.

دزدگیر اماکن بی سیم

یکی دیگر از انواع دزدگیر اماکن، دزدگیر اماکن بی سیم است، همانطور که از اسم این دزدگیر ها معلوم است، ارتباط این دزدگیر ها به صورت وایرلس و یا بدون سیم می باشد. به عبارتی دیگر باید بگوییم که تمامی اجزای این دزدگیر ها بی سیم هستند و به صورت وایرلس ارتباط خود را با پنل مرکزی بر قرار می کنند.
دزدگیر اماکن بی سیم برای افرادی که از سیم کشی بی زار هستند و یا نمای ساختمان برایشان اهمیت زیادی دارد و نمی خواهند با سیم کشی این نما را خراب کنند، بسیار مناسب می باشد.
اگر قصد خرید دزدگیر اماکن بی سیم را دارید، توصیه تیم ما دزدگیر گود آلارم می باشد، دزدگیر گود آلارم دارای دزدگیر های بی سیم بسیار با کیفیت و خوبی هستند.

مزایای دزدگیر اماکان بی سیم

  • کارایی ساده و راحت
  • نصب راحت و سریع

معایب دزدگیر اماکن بی سیم

  • باتری های دزدگیر اماکان بی سیم به صورت مرتب باید برسی و عوض شود.
  • امکان ایجاد نویز و اختلال در کارکرد دزدگیر وجود دارد.
دزدگیر اماکان بی سیم

دزدگیر اماکن تحت شبکه

یکی از بهترین انواع دزدگیر اماکن، دزدگیر اماکن تحت شبکه می باشد، این نوع دزدگیر ها برای ساختمان های هوشمند می باشند، از این دزدگیر تنها در موارد و مکان های بسیار خاص استفاده می شود، در صورتی که سنسور ها و یا چشمی های این دزدگیر به هر علتی روشن شوند و یا چیزی را شناسایی کنند به سرعت از طریق ایمیل و یا وب سایت های امنیتی، گزارشات دقیق را ارسال می کنند. این دزدگیر ها دارای امنیت و حساسیت بسیار بالایی هستند.

نکات مهم انواع دزدگیر اماکن

  • برند های متنوع و زیادی در حوزه تولید و ارائه دزدگیر اماکن فعالیت می کنند، برند هایی همچون: دزدگیر GMK، دزدگیر تسو و… توصیه می کنیم بعد از انتخاب نوع مورد نظر دزدگیر، حتما در رابطه با برند های دزدگیر نیز مطالعه و تحقیق کنید.
  • محل نصب دزدگیر و اجزای مختلف دزدگیر همانند چشمی دزدگیر بسیار مهم و قابل اهمیت می باشد، توصیه می کنیم در این باره حتما با یک نصاب مشورت کنید.

نتیجه گیری

در این مقاله سعی کردیم به صورت کلی و خلاصه انواع دزگیر اماکن را برای شما عزیزان بازگو کنیم. به شما توصیه می کنیم که مقاله بهترین برند دزدگیر را نیز مطالعه کنید تا بتوانید بهترین دزدگیر را برای خودتان انتخاب و خریداری کنید.

در صورتی که سوالی در رابطه با انواع دزدگیر اماکن دارید، برامون کامنت بذارید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *